پاسخ: بله، مانعی ندارد، تا قبل از خروج سفارشات از انبار مرکزی بازارچه، شما می‌توانید با تماس با پشتیبانی سفارشات خود را تغییر بدهید.

پاسخ:

– وارد حساب کاربری خود شوید

– محصولات مورد نظر خود را جستجو کنید

– روی “افزودن به لیست خرید” کلیک کنید

– به سبد خرید رفته و ثبت نهایی کنید

پاسخ: شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید

پاسخ: بله، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود دارد. برای هماهنگی با پشتیبانی تماس بگیرید.

پاسخ: تا قبل از خروج سفارشات از انبار مرکزی بازارچه، شما می‌توانید سفارشات خود را تغییر بدهید.

پاسخ: آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های بازارچه کوثر بوده است و بازارچه کوثر در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

پاسخ: پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت تعویض محصول و یا مرجوع وجه صورت میگیرد.

لازم بذکر است که امکان تعویض کالا در این مرحله وجود ندارد و شما میتوانید پس از مرجوع وجه مجدد خرید خود را انجام دهید.

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما